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Aufsatz(elektronisch)#330. November 2009

Towards a service-dominant place marketing logic

In: Marketing theory, Band 9, Heft 4, S. 403-423

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#525. Juni 2013

What about the 'place' in place marketing?

In: Marketing theory, Band 13, Heft 3, S. 345-363

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#615. Dezember 2011

Conceptualizing the management and consumption of live music in urban space

In: Marketing theory, Band 11, Heft 4, S. 405-418

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#7Dezember 1999

SPATIAL AND TEMPORAL DIMENSIONS OF ENTREPRENEURIAL ACTIVITY IN UK BOOKSELLING

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 7, Heft 4, S. 389-405

ISSN: 0218-4958

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Aufsatz(elektronisch)#912. September 2023

Managerial approaches and sociotechnical implications of the adoption of consumer-facing in-store technology in organizational processes: the case of fashion retail

In: Information, technology & people

ISSN: 1758-5813

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Aufsatz(elektronisch)#1014. Juli 2022

Exploring the concept of town centre paradigms and how they impact on town centre retail landscapes

In: Environment and planning. C, Politics and space, Band 41, Heft 1, S. 37-55

ISSN: 2399-6552

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Aufsatz(elektronisch)#113. November 2019

Mutualism as market practice: An examination of market performativity in the context of anarchism and its implications for post-capitalist politics

In: Marketing theory, Band 20, Heft 3, S. 229-249

ISSN: 1741-301X

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Buch(elektronisch)#132015

Rethinking place branding: comprehensive brand development for cities and regions

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Aufsatz(elektronisch)#1418. April 2024

Seeking Organizational Geographies: A multidimensional spatial analysis of everyday organizing

In: Organization studies: an international multidisciplinary journal devoted to the study of organizations, organizing, and the organized in and between societies

ISSN: 1741-3044

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Aufsatz(elektronisch)#1528. März 2018

A kaleidoscopic view of the territorialized consumption of place

In: Marketing theory, Band 18, Heft 4, S. 473-492

ISSN: 1741-301X

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